If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Момко, дизелите без DPF са ти най-малкия проблем, по-добре се замисли какво става с накладките при спиране на колата, в комбинация със завихрянето от вятъра на праха от феродото, който е канцерогенен, защото съдържа азбест.
Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
Pagani Huayra 2014 - ex, за части, Alfa Romeo 156 1.9JTD,150 коня.
А на вас какъв ви е проблема не мога да разбера, та гледате в чуждата паничка?
Нека си карат хората както са решили, парите са си техни, колите са си техни, на вас нищо не ви пречи, даже печелите малко по-чист въздух.
Аз никакъв проблем нямам с "гъзарите на газ" . Имам проблем обаче с дизелистите без дпф, егр и катализатори, щото пушат и замърсяват въздуха, който дишам аз.
Що се разправяш?
Когато лисицата казва, че гроздето е кисело, значи то е кисело
Що изобщо трябва да има сладко и кисело грозде? Всеки сам е направил своя избор каква кола да кара. Ако съм искал бензин - щял съм да си взема бензин. Само че не и трошливия и невървящ за конете си спарк. A то като се замисля и JTS-а е същата работа, че даже май и по-зле...
Що изобщо трябва да има сладко и кисело грозде? Всеки сам е направил своя избор каква кола да кара. Ако съм искал бензин - щял съм да си взема бензин. Само че не и трошливия и невървящ за конете си спарк. A то като се замисля и JTS-а е същата работа, че даже май и по-зле...
Абсолютно си прав имайки впредвид,къде се намираш!Тоест в БГ.Може би ,ще е интерсно да се проведе примерен тест:Два еднакви гаражи,едно jdt,и един ts,собствениците им ги стартират и оставят на обороти.А пък ние стоим отвън и чакаме кой ще излезе пръв?
Иначе не знам какво му е толкова чупливото на спарка, но ако се направи сметката "обичайните" вариатор, дебитомер и ламбда, които имат живот от поне 150к км струват по-малко само от маховика на дизела. Да не говорим за турбо или дюзи...
А свещи(макар и различни) и термостат имат двата вида мотори. Даже не знам дали жтд-то няма и то дебитомер...?
Абсолютно си прав имайки впредвид,къде се намираш!Тоест в БГ.Може би ,ще е интерсно да се проведе примерен тест:Два еднакви гаражи,едно jdt,и един ts,собствениците им ги стартират и оставят на обороти.А пък ние стоим отвън и чакаме кой ще излезе пръв?
Аз не говоря за вредни емисии. И честно казано пет пари не давам кое пуши при форсиране и кое не. Но реално погледнато стоков и изправен ЖТД мотор не би трябвало да кади черно дори ако го вкараш в лютеницата. След ремап положението сигурно ще е друго.
А на спарка кое му е чупливото форума ще ти каже. Имаш много разнообразни теми с по 20+ страници коментари вътре - то не са излезли бутала, то не са прегрели, не са родили, не държат обороти, смяна на половината карантии под капака и всичко си остава по старому...
Преди няколко седмици лично аз похвалих, тук, във форума, спарк-а на същия този мой познат, чиято алфа наказвах от всякакви стартове. Като оставим настрани факта, че колата не се усеща като истински 144 коня, сериозни драми наистина не е имало с нея, но и собственика много я глези. Въпросът е, че ЖТД примерно е доказано дуракоустойчив двигател и държи много повече на небрежна поддръжка (не съм такъв собственик!), докато TS са си капризни като дами, особено що се касае до масло. Там бюджетните и побългарените решения нямат приложение. Но разбира се не това е причината да не ги харесвам. Единствените бензинови мотори в 156, които с удоволствие бих карал са 2.5 V6 и GTA и както сами можете да се досетите поддръжката им ще е по-скъпа от на 2-ка спарк.
И момчета, още нещо - много ме е яд, когато ми се наложи да водя глупави спорове, и най-вече - да оспамвам теми на колеги. Принципно и самата тема беше за дизеловата моторизация на 156-цата, та малко сте изместили фокуса в предните страници и от там нещата пак тръгнаха към женския пазар...
Само мойта ли алфа за 100 к км и 8 години каране не даде дефект по двигателя.Накрая наистина се потроши ма щото мантинелата беще по яка.Пак си взех същата, явно съм мазохист.Така и не се научих че дизела е най-великия мотор.
По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
Alfa Romeo 156 1.8ts 2001
Не си само ти аз до момента съм имал три алфи и трите бензинови. На 146-цата бях с 1.6 твин спарк CF1 мотор страшно приятен за каране с разход около и под 10 градско. 155-цата беше с 8 клапанов 1.8 после 2.0 и с двата мотора също беше супер. Обаче откакто съм с шестака не искам да чуя за нещо с по0малко цилиндри. Отзивчив мотор от 1500-1600 оборота ако не броим шеста разбира се там е малко муден до 2500 оборота.
Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия
Comment